1. Lidství, věda a svět jako konstituenty Evropy a jejich proměna ve 20. století. Příklad marxistické pedagogiky
David Rybák
Historia Scholastica ##plugins.generic.citedBy.vol## 6, ##plugins.generic.citedBy.issue## 2, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 22, ##plugins.generic.citedBy.year## 2020
https://doi.org/10.15240/tul/006/2020-2-002
2. Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku?
K. Janiš ml.
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 24, ##plugins.generic.citedBy.issue## 1, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 128, ##plugins.generic.citedBy.year## 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-128
3. Život Karla – příběh učitele v socialistickém Československu
Jiří Zounek, Dana Knotová, Michal Šimáně
ORBIS SCHOLAE ##plugins.generic.citedBy.vol## 11, ##plugins.generic.citedBy.issue## 2, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 31, ##plugins.generic.citedBy.year## 2018
https://doi.org/10.14712/23363177.2018.56
4. Dějiny socialistického školství: terra inkognita historicko-pedagogického výzkumu? K problematice zdrojů poznání minulosti
Jiří Zounek, Michal Šimáně, Dana Knotová
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 25, ##plugins.generic.citedBy.issue## 3, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 319, ##plugins.generic.citedBy.year## 2015
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-3-319
5. Understanding and Nourishing Christian Vocation to Higher Education in a Postcommunist Society
Dana Hanesová, Pavel Hanes
Christian Higher Education ##plugins.generic.citedBy.vol## 16, ##plugins.generic.citedBy.issue## 1-2, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 67, ##plugins.generic.citedBy.year## 2017
https://doi.org/10.1080/15363759.2017.1250526