Pedagogické znalosti jako součást profesní výbavy učitele: přínos Vlastimila Švece pro teorii, praxi a výzkum učitelského vzdělávání
Bd.17,Nr.4(2007)
Abstract
Schlagworte:
implicitní pedagogické znalosti; pedagogické dovednosti; pedagogické kompetence; pedagogické znalosti; učitelovo pojetí výuky; sebereflexe; učitelské vzdělávání
Téma pedagogických znalostí bylo do českého odborného prostředí uvedeno koncem 90. let, a to zejména studiemi Vlastimila Švece a jeho spolupracovníků. Cílem předkládané přehledové studie je zmapovat, jak se koncept „pedagogické znalosti“ (v pojetí V. Švece) etabloval v oblasti teorie, praxe a výzkumu učitelského vzdělávání v České republice.
implicitní pedagogické znalosti; pedagogické dovednosti; pedagogické kompetence; pedagogické znalosti; učitelovo pojetí výuky; sebereflexe; učitelské vzdělávání
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society