Z analýzy studijních plánů pedagogických fakult (výtah)
Bd.5,Nr.15(1995)
Blake, D.: Progress in the Reform of Initial Teacher Education in England and Wales. Journal of Purther and Higher Education, 17, 1993, č. 3, s. 11-24.
Celostátní seminář fakult vychovávajících učitele základních a středních škol (závěry z jednání). Alfa revue, IV, 1994, č. 1, s. 67-68.
Houška, T.: Pedagogická akademie, učitelské listy, 2, 1995, č. 2, s. 5.
Lowyck, J. — Pieters, J. M.: The Quality of Teaching. Den Haag, SVO, 1993.
Navrátil, S. — Fleischmann, O. — Heřmanová, V. — Klimeš, K.: Srovnání modelů vzdělávání učitelů ve vybraných zemích západní Evropy. In: Pedagogický výzkum a transformace české školy. Praha, ČAP V a ÚPPV PedF UK, 1993, s. 94-105.
Nezvalová, D.: Reflexe v pregraduální přípravě učitele. Pedagogika, 44, 1994, č. 3, s. 241-245.
Pedagogický výzkum v České republice 1990-1993. Praha, Ostav pro informace ve vzdělávání, 1994.
Průcha, J.: Zahraniční výzkumy zaměřené na učitele. Sb. II. konference APV. Ostí n.L., Pedagogická fakulta UJEP, 1994 (v tisku).
Průcha, J.: Výzkum zaměřený na profesi učitele v ČR: analytický přehled. Alfa revue, 1995 (v tisku).
Solfronk, J. — Mojžíšová, J. — Marinková, H.: Projekt klinického semestru. Pedagogika, 43, 1993, č. 3, s. 321-332.
Su, Z. X. J.: What Schools are for: An Analysis of Findings from a US National Study. International Review of Education, 38, 1992, č. 2, s. 133-153.
Šimoník, O.: Začínající učitel. Brno, Masarykova univerzita, 1994.
Šturma, J.: Didaktika pedagogiky. Hradec Králové, Gaudeamus, 1993.
Tým pedagogické fakulty UK: Rozvaha o školství a vzdělanosti a jejich dalším vývoji v českých zemích. Pedagogika 42, 1992, č. 1, s. 5-18.
Walterová, E.: Kurikulum — Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno, Centrum pro další vzdělávání učitelů MU, 1994.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 Jan Průcha