Příspěvek ke genezi učitelské profese
Bd.5,Nr.16-17(1995)
Blížkovský, B.: Integračné a diferenciačné tendencie učitelského vzdelávania. Jednotná škola, 1988, č. 6, s. 503-515.
Hrabal, J.: Jaký jsem učitel? Praha, SPN 1984.
Jesenská, Z.: Cíle a úkoly uvádění začínajících učitelů základních a středních škol do praxe. In: Uvádění začínajících učitelů ZŠ a SŠ do praxe. Praha, SPN 1980, s. 7-19.
Kalhous, Z.: K nástupní praxi začínajících učitelů a vychovatelů. Odborná výchova, roč. 37 (1986), č. 4, s. 115-116.
Kalhous, Z.: Zkušenosti s uváděním začínajících učitelů do pedagogické praxe v Severomoravském kraji. Socialistická škola, roč. 27 (1986-87), č. 7, s. 327-332.
Mareš, J.: Učitelé a jejich problémy. Pedagogika, 1991, č. 3, s. 257-268.
Šimoník, O.: Začínající učitel. Brno, Masarykova univerzita 1994.
Tmej, K.: Uvádění začínajících učitelů základních a středních škol do praxe. Praha, SPN 1980.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 František Kalhous, František Horák