Zamyšlení nad problematikou výkladu dějin sociální pedagogiky
Bd.17,Nr.3(2007)
Abstract
Schlagworte:
historický přístup; otevřenost dějin; kompetence studentů; pluralita názorů; znevýhodněné sociální skupiny
Příspěvek je zaměřen na zmapování vybraných faktorů, které dle názoru autora mají podstatný vliv na vytváření obrazu sociálně-pedagogických koncepcí vzniklých v průběhu historických období. Analýza reflexe obsahu výuky dějin sociální pedagogiky prioritně vychází z popisu kulturně sociálních jevů a z dějin každodennosti.
historický přístup; otevřenost dějin; kompetence studentů; pluralita názorů; znevýhodněné sociální skupiny
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society