Prosociálhosť v profesnom statuse učiteľa
Bd.6,Nr.18-19(1996)
Eisenberg-Berg, N.: Development of Childrens Prosocial Moral Judgement. Developmental Psychology, 15, 1979, č. 2, s. 128-137.
Lencz, L.: Pedagogika etickej výchovy. Výchova k prosociálnosti. Bratislava 1993.
Páleník, Ľ.: Determinanty vývinu pro sociálního správania, možnosti jeho usmerňovani a v procese výchovy a vzdelávania. Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 26, 1991, č.4, s.439-449.
Rogers, C. R.: Becoming a Person. Houghton Miffin, 1961.
Roche, R. O.: Psichologiay Educationdela Prosocialidad, Barcelona 1990.
Roche, R. O.: Etická výchova, Bratislava 1992.
Staub, E.: Positive Social Behaviorand Morality, New York 1979.
Žilínek, M.: Mravná dimentiadentity a edukatívny proces. In: Univerzita Komenského a vysokoškolská edukácia, Bratislava 1995.
Blížkovský, B.: Kultivující dialog. In: Systémová pedagogika, Ostrava 1992.
Kučerová, S.: Clověk-hodnoty-výchova. Prešov 1996.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 Martin Žilínek