Učení v životních situacích
Bd.6,Nr.20(1996)
životní situace; učení v životní situaci; činná (pracovní) škola; principy učení v životních situacích; cestující školy
Blížkovský, B:: Systémová pedagogika. Ostrava, Amosium 1992.
Hrdličková, A.: Alternativní pedagogické koncepce. České Budějovice, Pedagogická fakulta JU 1994.
Herbert, M. a kol.: Poznáváme svět 2. Metodická příručka k prvouce pro 2. ročník základní školy. Praha, SPN 1992.
Chlup 0., Kubálek J., Uher J.: Pedagogická encyklopedie. I—III, Praha 1938-1940.
Kasíková, H., Valenta, J.: Reformu dělá učitel. Praha, Sdružení pro tvořivou dramatiku 1994.
Kriebel, O.: Prakse v činné škole. Velké Meziříčí 1930.
Kučerová, S.: Má naše teorie přispívat k rozvoji alternativního školství. In: Pedagogická orientace 1995, č. 15, s. 94-99.
Pike, G., Selby, D.: Globální výchova. Praha, Grada 1994.
Průcha, J.: Alternativní školy v západní Evropě. Praha ÚIV 1991.
Rýdl, K. : Pohledy na dánské školství aneb putování pedagogickým rájem. Praha 1993.
Singule, F.: Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha, SPN 1992.
Singule, F.: Americká pragmatická pedagogika. Praha, SPN 1990.
Spilková, V. a kol.: K současnému pojetí didaktiky základní školy. Praha, UK 1994.
Stech, S.: Škola stále nová. Praha, UK 1992.
Valenta J. a kol. Pohledy. Projektová metoda ve škole a za školou. Praha 1993.
Vrána S.: Základy nové školy. Brno 1946.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 Hana Horká