Učení v životních situacích

Bd.6,Nr.20(1996)

Abstract
N/A

Schlagworte:
životní situace; učení v životní situaci; činná (pracovní) škola; principy učení v životních situacích; cestující školy
Literaturhinweise

Blížkovský, B:: Systémová pedagogika. Ostrava, Amosium 1992.

Hrdličková, A.: Alternativní pedagogické koncepce. České Budějovice, Pedagogická fakulta JU 1994.

Herbert, M. a kol.: Poznáváme svět 2. Metodická příručka k prvouce pro 2. ročník základní školy. Praha, SPN 1992.

Chlup 0., Kubálek J., Uher J.: Pedagogická encyklopedie. I—III, Praha 1938-1940.

Kasíková, H., Valenta, J.: Reformu dělá učitel. Praha, Sdružení pro tvořivou dramatiku 1994.

Kriebel, O.: Prakse v činné škole. Velké Meziříčí 1930.

Kučerová, S.: Má naše teorie přispívat k rozvoji alternativního školství. In: Pedagogická orientace 1995, č. 15, s. 94-99.

Pike, G., Selby, D.: Globální výchova. Praha, Grada 1994.

Průcha, J.: Alternativní školy v západní Evropě. Praha ÚIV 1991.

Rýdl, K. : Pohledy na dánské školství aneb putování pedagogickým rájem. Praha 1993.

Singule, F.: Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha, SPN 1992.

Singule, F.: Americká pragmatická pedagogika. Praha, SPN 1990.

Spilková, V. a kol.: K současnému pojetí didaktiky základní školy. Praha, UK 1994.

Stech, S.: Škola stále nová. Praha, UK 1992.

Valenta J. a kol. Pohledy. Projektová metoda ve škole a za školou. Praha 1993.

Vrána S.: Základy nové školy. Brno 1946.

Metriky

365

Views

272

PDF (Tschechisch) views