Jak rozvíjet profesionální myšlení studentů učitelství v předmětu obecná didaktika
Bd.8,Nr.1(1998)
N/A
BRUNER, J. S. Vzdělávací proces. Praha : SPN, 1965.
ČAP, J. Psychologie pro učitele. Praha : SPN, 1980.
GIBBS, G. Improving the Quality of Student Learning. Bristol : Technical and Educational Service Ltd., 1992.
HOLÝ, K. 25 let Kellerova plánu a naše zkušenosti. Praha : VÚIS ČVUT, 1998.
JANKOVCOVÁ, M. a kol. Aktivizující metody v pedagogické praxi středních škol. Praha : SPN, 1989.
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997.
KULIC, V. Člověk — učení — automat. Praha : SPN, 1984.
LINHART, J., PERLAKI, I. Model aktivního sociálního učení. Československá psychologie, roč. 19, 1975/3, s. 235-248.
MAREŠ, J. Možnosti učitele reagovat na individuální styly učení žáků. Pedagogika, 1994, roč. 44, č. 4, s. 368-376.
MAREŠ, J. Psychologické pohledy na strukturování učiva. Přednáška konaná 17. 1. 1992 na PedF UK v Praze.
MAREŠ, J., KRIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno : MU, 1995.
MECHLOVÁ, E., HORÁK, F. Skupinové vyučování na ZŠ a SŠ. Praha : SPN, 1986.
MOJŽÍŠEK, L. Vyučovací metody. Praha : SPN, 1988.
OKOŇ, W. K základům problémového učení. Praha : SPN, 1966.
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996.
PRŮCHA, J. Pedagogické teorie a výzkumy na Západě. Praha : Karolinum, 1992.
SKALKOVÁ J. Aktivita žáků ve vyučování. Praha : SPN, 1974.
TOLLINGEROVÁ, D. a kol. Programované učení. Praha : SPN, 1966.
VORLÍCEK, CH. Úvod do obecné pedagogiky. Praha : Karolinum, 1994.
Standard základního vzdělávání. Věstník MSMT ČR, roč. 51, seš. 9, září 1995.
Vzdělávací program Obecná škola. Praha : Portál, 1996.
Vzdělávací program Občanská škola. Praha : Portál, 1996.
Vzdělávací program Základní škola. Praha : Fortuna 1996.
Vzdělávací program Národní škola. Praha : SPN, 1997.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 Jaroslava Vašutová