Dovednosti umožňující efektivní kooperaci třídního učitele s rodiči žáků: (Nástin východisek výzkumné sondy)

Bd.8,Nr.4(1998)

Literaturhinweise

Helus, Z. Jak dál ve vzdělávání učitelů. Pedagogika, ^5, 1995, č. 2, s. 105-109.

Jůva, V., Liškař, Č. Úvod do srovnávací pedagogiky. Praha: SPN, 1982.

Kyriacou, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996.

Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.

Střelec, S. Teorie a praxe rodinné výchovy ve studiu učitelství (k optimalizaci vztahů mezi učiteli a rodiči žáků). Pedagogická orientace 1996, č. 18-19, s. 120-124.

ŠVEC, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: Masarykova univerzita, 1998.

Vyskočilová, E. (ed.) Dovednostní model učitelovy profese. Praha: PdF UK, 1986.

Metriky

282

Views

121

PDF (Čeština) views