Předpoklady k učitelské profesi
Bd.9,Nr.2(1999)
Výzkum byl zaměřen na studenty L ročníku Fakulty pedagogické a studenty I. ročníku Fakulty strojní a textilní, kteří se v rámci doplňujícího pedagogického studia připravují na učitelskou profesi. Cílem výzkumu bylo odhalit motivační faktory, které přispěly k rozhodnutí stát se učitelem.
Horák, J., Kratochvíl, M. Transformace absolventů vysokých škol technického směru na učitelskou profesi. In Učitel v demokratické škole. Sborník vědeckých prací MU v Brně. Brno, 1993.
Horák, J. Škola a hodnotová orientace dětí a mládeže. Liberec, 1997.
Kratochvíl, M. Kapitoly z didaktiky vysoké školy. Liberec, 1998.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2018 Josef Horák, Milan Kratochvíl