Aktivity při řešení domácího násilí
Roč.14,č.1(2004)
Dunovský, J. Dítě a poruchy rodiny. Praha: Avicenum, 1986.
Erb,H. Násilí ve škole a jak mu čelit. Praha: Amulet, 2000.
Hroncová,M., Hrnčárová, I., Popp,E. Syndrom CAN. Predškolská výchova, 2000/2001, 54, č. 3, s. 34-35.
Jak řeší domácí násilí v jiných zemích Evropy? MFD 3 .9. 2003, s. 7.
Klíma, P., Jedlička, R. Sociálně pedagogická práce s dětmi a mládeží v tíživých životních situacích v nízkoprahovém kontextu. Speciální pedagogika, 2002, č. 4, s. 226-230.
Kohoutek, R. Závady a poruchy chování dětí a mládeže. Pedagogická orientace 2002, č. 1, s. 83-98.
Mezinárodní dokumenty o lidských právech a humanitárních otázkách. Praha: Melantrich, 1989.
Monatová,L. Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska. Brno: Paido, 1998.
Potočárová, M. Ohrozené deti v rodinnom prostredí. In Násilí na dětech, násilí nezná hranice, ale zanechává stopy. Sborník z 2. národní a 1. středoevropské konference o domácím násilí. Praha: Humanitas profers, 2003, s. 58-61.
Sedlák, J. Sociálně právní ochrana dětí v praxi, psychologické problémy domácího násilí. In Násilí na dětech. Sborník. Praha: Humanitas profes, 2003, s. 91-96.
Vágnerová, M. Psychologie problémového dítěte školního věku. Praha: UK, 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Jiří Sedlák