Pedagogické kompetence, standardy a kvalita v pregraduální přípravě učitele

Roč.13,č.4(2003)

Reference

Eraut, M. Developing Professional Knowledge and Competence. London: Falmer Press, 1994.

Hellawell, D. Education under Attack - The Response of European Politicians. European Journal of Teacher Education, 1987, roč. 10, č. 3, s. 255-258.

Koetsier, C.P., Wubbels, T., Korthagen, F. Partnership and Cooperation between the Teacher Education Institute and the Schools: A precondition for structured learning from practice in school-based programmes. Paper presented at the ATEE conference in Glasgow, 1996.

Koncepce vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v České republice. Praha: MŠMT, 1999. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice. 2. verze, [online]. Praha: MŠMT, 2000. [cit. 09. 11. 2000]. http://www.msmt.cz.

Nezvalová, D. Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc: UP, 2001.

Slavík, J., Siňor, S. Kompetence učitele v reflektování výuky. Pedagogika, 43, 1993, č. 2, s. 155-164.

Spilková, V. Proměny primární školy a vzdělávání učitelů v historicko-srovnávací perspektivě. Praha: Univerzita Karlova, 1997.

Spilková, V. Profesní standard a klíčové kompetence učitele primární školy. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 2. díl. Praha: Univerzita Karlova, 2001, s. 89-95.

Švec, V. Pedagogická příprava budoucích učitelů: Problémy a inspirace. Brno: Paido, 1999.

Učitel - vůdčí aktér proměny školy. In Výzva pro deset miliónů. [online]. Praha: MŠMT 1999. [cit. 03. 10. 2000]. http://www.10milionu.cz/studie/7_studie.html.

Vašutová, J. Model tvorby profesního standardu učitelů. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 2. díl. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2001, s. 23-27.

Metriky

696

Views

927

PDF views