Komunikační příprava v učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Roč.5,č.15(1995)
Mareš, J., Křivohlavý, J.: Sociální a pedagogická komunikace ve škole. SPN, Praha 1990.
Nezvalová, D.: Reflexe v pregraduální přípravě učitele. PEDAGOGIKA XLIV, 3/1994, s.241.
Slavík, J.: Pojem situace ve školní reflexi. IN: kolektiv: Učitel — vyučování — situace. PAIDO, Brno 1995, s.46.
Slavík, J., Spilková, V.: Od výrazu k dialogu — příznak nového paradigmatu výchovy? PEDAGOGIKA XLIV, 1/1994, s.3.
Svatoš, T.: Pedagogická cvičení ze sociální a pedagogické komunikace I,II. (Rukopis skript), GAUDEAMUS, VŠP, H.Králové 1994.
Švec, V.: Možnosti rozvíjení pedagogické kompetence vysokoškolských učitelů. IN: kolektiv: Učitel v demokratické škole. PAIDO, Brno 1994, s.163.
Vacek, P.: Příprava učitele k autentické komunikaci se žákem. IN: Svatoš, T., Mareš, J.: Pedagogická interakce a komunikace. GAUDEAMUS, VŠP, H.Králové 1993, s.44.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Tomáš Svatoš