Oprávněnost přírodovědné komponenty vzdělání v současném světě

Roč.9,č.1(1999)

Reference

Bleichroth, W. et al. Fachdidaktik Physik. Köln: Aulis Verlag, 1991.

Broskmeyerová, J., Moravek, P. Příprava nových projektů výuky matematiky, přírodních věd a techniky v USA. Praha: Kabinet pro výzkum vzdělávání ve fyzice FztJ ČSAV, 1988.

Brockmeyerová-Fenclová, J. Je didaktika fyziky vědeckou disciplínou? Čs. čas. fyz. 1991, roč. 41, s. 273.

DPG-Memorandum. Die Zukunft braucht Physik. Phys. Blätter 1994, roč. 50, seš. 6, s. 537.

Fenolová, J., Kotásek, J. Příspěvek k vymezení předmětu a problémové struktury didaktiky fyziky jako vědní disciplíny. In K otázkam vědecké práce v didaktice fyziky. Praha: MFF UK, 1979.

Fenolová, J. A kol. K perspektivám fyzikálního vzdělání v didaktickém systému přírodních věd. Praha: Academia, 1984, studie č. 7.

National Science Board Commission on Precollege Education in Mathematics, Science and Technology: Education Americans for 21 st Century. Washington: National Science Foundation, 1983.

Physikalische Blätter 1995, roč. 51, seš. 7/8, s. 606.

Strassenburg, A. A. Science Teacher Preparation: Neglected and in Need. The Physics Teacher 1987, roč. 25, s. 269.

Shuell, T. J. Cognitive Conceptions of Learning. In Review of Educational Research 1986, roč. 56, s. 411.

WalterovÁ, E. Kurikulum. Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno: Masarykova univerzita, Centrum pro další vzdělávání učitelů, 1994.

Metriky

351

Views

150

PDF views