Potřebuje postmodernismus výchovné ideály
Roč.9,č.1(1999)
BělohradskÝ, V. Přirozený svět jako politický problém. Praha: Cs. spisovatel, 1991.
BĚlohradský, V. Krize eschatologie neosobnosti. Rozmluvy, 1987, č. 2.
Dewey, J. Demokracie a výchova. Praha: Baichter, 1932.
Brezinka, W. Filozofické základy výchovy. Praha: Zvon, 1996.
Gross, P., R., Levitt, N. The Flight from Science and Reason. New York: 1996.
Guardini, R. Konec novověku. Praha: Vyšehrad, 1992.
Hessen, S. Filozofické základy pedagogiky. Praha: G. unie, 1936.
Kaiser, A., Kaiserová, R. Učebnica pedagogiky. Bratislava: SPN, 1993.
Leary, T. Záblesky paměti. Olomouc: Votobia, 1996.
Litt, Th. Das Bildungsideal der deutschen Klassik und die moderna Arbeitswelt. Bochum-Verlag, 1996.
Luhan, M. M. Understanding Media. New York: Penguin, 1965.
Lyotard, J. F. O postmodernismu. Praha: Filosofia, 1993.
Maritain, J. Křesťanský humanismus. Praha: Universum, 1947.
Parízek, V. Obecná pedagogika. Praha: UK, 1994.
Pařízek, V. Základy obecné pedagogiky. Praha: PedF UK, 1996.
Patočka, J. Filozofie výchovy. Praha: PedF UK, 1997, Studia pedagogická 18.
Pechar, J. Co je postmodernismus? Filozofický časopis, roč. 38, č. 3, s. 362-371.
Průcha, J. Alternativní školy v západní Evropě. Praha: UIV, 1991.
Příruční slovník pedagogický. Praha: G. unie, 1938.
Schönebeck, H. Freundschaft mit Kindern. Münster: 1983.
Singule, F. Pedagogické směry 20. stol. Praha: SPN, 1996.
Skolil, M. Modernismus u konce s dechem? Iniciály, roč. 1990, č. 10/11, s. 4-11.
Úlehla, J. Listy pedagogické. Brno: 1906.
ŽILKA, T. Postmoderna a literárni text. Iniciály, roč. 1990, č. 10/11, s. 41-43.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Ivo Syřiště