Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.32,
č.4
(2022)
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení jako plnohodnotné metody hodnocení ve vyučování a učení, především v oblasti cizích jazyků
363–367
Věra Janíková, Jana Veličková
PDF (angličtina)
Studie
Sebehodnocení, sebe-evaluace, nebo sebe-známkování: Co je po jméně?
368–382
Kateřina Keplová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-4-368
PDF (angličtina)
Přesvědčení budoucích učitelů německého jazyka o sebehodnocení studentů
383–409
Stephan Schicker
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-4-383
PDF (angličtina)
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na ústní prezentace u budoucích učitelů němčiny jako cizího jazyka: Analýza sebehodnoticích výroků
410–443
Jana Veličková
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-4-410
PDF (angličtina)
Role a vnímání vícenásobné vrstevnické a učitelské zpětné vazby při rozvoji cizojazyčného psaní
444–483
Blanka Pojslová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-4-444
PDF (angličtina)
Diskuse
Čím více, tím lépe? Analýza využití sady sebehodnoticích nástrojů
484–498
Martina Šindelářová Skupeňová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-4-484
PDF (angličtina)