Spolupráce se školou pohledem rodičů žáků pocházejících z etnických menšin
Roč.16,č.1(2006)
Příspěvek se zabývá problematikou dětí i rodičů z menšinového prostředí, začleňováním menšin, bariérami v dialogu mezi rodiči a učiteli, seznamuje s vietnamskými kulturními tradicemi. Součástí příspěvku je empirická sonda, jejímž cílem bylo zjistit od rodičů jiného etnika, jaké jsou podle jejich názoru nejčastější bariéry mezi rodiči z etnických minorit a českou školou, jak hodnotí český školský systém ve srovnání se školským systémem ve své zemi, jaké jsou podle jejich názoru rozdíly ve spolupráci rodiny se školou v čR a v jejich zemi.
etnické minority; spolupráce rodiny a školy; integrace; multikultura; kulturní odlišnost; vietnamské kulturní tradice

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society