Diagnostika image školy
Roč.12,č.3(2002)
pedagogického procesu. Důležitým úkolem této komunikace jsou Public Relations a péče o image organizace. Příspěvek prezentuje využití metody sémantického diferenciálu pro zjištění image školy.
marketingova komunikace; public relations; image školy; semanticky diferencial
Bártová, H., Bárta, V. Marketingový výzkum trhu. Praha: Economia, 1991. ISBN 80-85378-09-4.
Bennett, N., Crawford, M., Riches, C. Managing Change in Education. London: Paul Chapman Publishing, 1992. ISBN 1-85396-211-2.
Čihovská, V. aj. Marketing v činnosti neziskovych organizaci. Marketing komunikace, 1998, č. 3, s. 9-12. ISSN 1211-5622.
Dziergovska, I. Dyrektor w zreformowanej szkole. Warszawa: Wydawnictwa CODN, 2000. ISBN 83-87958-14-X.
Eger, L. Image školy. Inovovany studijni material ve formě WWW stranek (14. 12. 2001) http : //www. f ek. zcu. cz/cz/ketedry/cecev/mes_mat/image/image. htm
Eger, L., Egerová, D. Image školy. In Eger, L., Jakubíková, D. Školský management I. Plzeň: ZČU v Plzni, 1999. ISBN 80-7082-587-1.
Eger, L., Egerová, D. Image školy. Liberec: Technicka univerzita v Liberci, 2001a. ISBN 80-7083-440-4.
Eger, L., Egerová, D. Image školy a jeji diagnostika. In Brada, J., Solfronk, J., Tomášek, F. Vedení školy. Praha: RAABE, 2001b. F 1.13, ISBN 80-902189-7-0.
Elsner, D. Doskonalenie kierowania placówka oświatowa. Chorzow: Mentor 1999. ISBN 83-905964-2-3.
Evans, I. Marketing for Schools. London: CASSEL Education, 1995. ISBN 0304332550.
Foret, M. Komunikace s veřejností. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1994. ISBN 80-210-1034-7.
Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackeho v Olomouci, 1993. ISBN 80-7067-287-0.
Chráska, M. Změny v semantickem prostoru studentů pedagogicke fakulty. Pedagogika, 1995, roč. 45, č. 1 s. 71-76. ISSN 3330-3815.
Jakubíková, D. Aplikace marketingu ve školství. Plzeň: Vydavatelstvi Zapadočeske univerzity, 1998, s. 57. ISBN 80-7082-453-0.
Kindred, L. W., Bagin, D. a Gallagher, D. R. The School Community Relations. New Jersey: Prentice Hall, Inc. 1990. ISBN 0-13-792177-2.
Mareš, J., Křivohlavý, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita 1995, s. 156-158. ISBN 80-210-1070-3.
Marhounová, M. Marketingova komunikace vysokych škol. Marketing komunikace, 2000, roč. 11, č. 2, s. 9-10. ISSN 1211-5622.
Marketing and Customer Relations. Msc in Education Management. The Manachester Metropolitan University, Didsbury School of Education, 1998-99.
Nezvalová, D., Obst, O., Prášilová, M. Řízení kvality. Praha: Ustav vyzkumu a rozvoje školstvi Univerzity Karlovy v Praze, 1999, studijni modul (1. 4. 2001) http ://www.msmt. cz/cpl250/skupina2/moduly/moduly.htm
Němec, P. Public relations, zásady komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1993. ISBN 80-85603-26-8.
Němec, P. Public Relations. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-20-4.
Obst, O. Základy školského managementu pro učitele. Olomouc: Univerzita Palackeho v Olomouci, 1998. ISBN 80-7067-941-7.
Payne, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
Prokop, J. Semanticky diferencial Ve škole. In Prokešová, M. Pedagogická diagnostika 2001. Ostrava: Ostravska univerzita Ostrava, 2001, s. 99-107. ISBN 80-7042-184-3.
Průcha, J. Pedagogická evaluace. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1996. ISBN 80-210-1333-8.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portal, 1997. ISBN 80-7178-170-3.
Průcha, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portal 2000. ISBN 80-7178-399-4.
Přibová, M. aj. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
Rybář, V. Image Masarykovy obchodní akademie v Rakovníku. Cheb: Ekonomicka fakulta ZČU v Plzni, 2000. Bakalařska prace.
Rýdl, K. aj. Sebehodnocení školy. Praha: Strom, 1998. ISBN 80-86106-01-7.
Rýdl, K. Role a funkce sebehodnoceni škol v systemu evaluace. In Malach, A. Vzdělávání, brána k evropské integraci. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2000, s. 414 až 418. ISBN 80-210-2419-4.
Solfronk, J. Pedagogické řízení školy. Praha: Univerzita Karlova, 1994.
Světlík, J. Marketing školy. Zlin: EKKA 1996, s. 116-142. ISBN 80-902200-8-8.
Stefko, R. Teoreticke vychodiska skumania determinantov image vzdelavacej organizacie. Aula 1999a, č. 1, s. 30-34. ISSN 1210-6658.
Stefko, R. Testovanie trhovej pozicie vzdelavacej organizacie a stupne jej citlivosti při reakcii na nositeľov dopytu. Aula 1999b, č. 2, s. 63-77, ISSN 1210-6658.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Ludvík Eger