Možná východiska strukturace obsahu kursů osobnostního a sociálního rozvoje budoucích (i stávajících) učitelů
Roč.12,č.2(2002)
Gillernová, I. Socialni dovednosti jako součast profesnich kompetenci učitele. Material pro studenty. Katedra psychologie FFUK Praha, bez data.
Goleman, D. Práce s emoční inteligencí. Praha: Columbus, 2000.
Hrabal, V. Jaký jsem učitel? Praha: SPN, 1988.
Chlup, O., Kopecký, J. a kol. Pedagogika. Praha: SPN, 1967.
Kasíková, H. Učit porozuměni vzdělavacimu prostředi nebo vybavovat dovednostmi? (O pojeti vyuky pedagogiky v učitelskem studiu přirodovědnych oborů.) In Nové trendy. Vzdělávání učitelů přírodovědných oborů. Praha: Karolinum, 1998, s. 14-16.
Kyriacou, C. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portal, 1996.
Langová, M. Učitel v pedagogických situacích. Praha: UK, 1992.
Metodika inspekčni činnosti. Praha: ČŠI, 1999.
Svatoš, T., Kotková, V. Sociální a pedagogická komunikace. Hradec Kralove: Gaudeamus, 1998.
Švec, V. Pedagogicke vědomosti a dovednosti - jadro pedagogickych kompetenci. Pedagogická orientace, 4, 1998, s. 19-33.
Tonucci, F. Vyučovat nebo naučit? Praha: UK PedF, 1991.
Učení je skryté bohatství. Praha: UIV, 1997.
Učitelé jako profesní skupina. Praha: UK PedF, 2001.
Valenta, J. Učit se být. Praha, Kladno: STROM-AISIS, 2000.
Vališová, A. Socialnim dovednostem se lze učit. Učitelské listy, 8/1994.
Vašutova, J. Model tvorby profesního standardu učitelů. Referat předneseny na konferenci v ramci RV Podpora prace učitelů. Praha PedF UK 19. 9. 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Josef Valenta