Integrace profesní přípravy učitelů cizích jazyků

Roč.10,č.2(2000)

Abstrakt
N/A

Klíčová slova:
model učitele jako reflektivního praktika; učitelovo pojetí výuky; integrace; kooperace a reflexe v přípravném vzdělávání učitelů; konstruktivní pojetí vysokoškolské výuky; integrovaný modul profesní přípravy; didaktický blok. reflektivní strategie a tech
Reference

Černá, M., Zderadičková, O. Využití projektové metody ve výuce kulturních studií.

Sborník vědeckých prací Univerzity Pardubice, Série C, Ústav jazyků a humanitních studií, 4, 1998.

Černá, M., ZderadičkovÁ, O. The „Pardubice Model“ of Raising Cultural Awareness. Perspectives, 9, 1999.

Kotásek, J., Svecová, J. Učitel - vůdčí aktér proměny školy. Bílá kniha - výzva pro 10 milionů, podkladová studie, www.msmt.cz, leden 2000.

Mareš, J., Slavík, J., Svatoš, T.. Švec, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno: Centrum pro další vzdělávání učitelů MU, 1996.

Píšová, M. Novice Teacher. Sborník vědeckých prací Univerzity Pardubice, Série C, Ústav jazyků a humanitních studií, Supplementum 1, 1999.

Poláčková, V. Učitelská způsobilost a didaktiky cizích jazyků. In Učitel a jeho vzdělávání na přelomu tisíciletí. Praha: PedF UK, 1998.

Richards, J. C., Lockhart, Ch. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge University Press, 1994.

Schon, D. A. The Reflective Practitioner: How Professionals Think in Action. New York: Basic Books, 1983.

Skalková, J. Obecná didaktika, Praha: ISV, 1999.

Stech, S. Teoretické přístupy k vysokoškolské výuce. In Vašutová, J. a kol. Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: PedF UK, Ostav výzkumu a rozvoje školství, 1999.

Švec, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: PdF MU, 1998.

Svecová, J., Vašutová, J. (ed.) Problémy učitelské profese ve světě. Phare: Access to Documents. Praha: PedF UK, 1997.

Vašutová, J. Ohlédnutí za konferencí o učitelském vzdělávání. Pedagogika, 2/99.

Metriky

270

Views

197

PDF views