Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.10,
č.2
(2000)
Celé číslo v
PDF
Studie
Vzdělávání pro umění být
3–12
Miluše Kubíčková
PDF
Kde hledat východiska antipedagogiky?
13–19
Zdeněk Křivánek
PDF
Aktuálne problémy pedagogického výskumu
20–24
Irena Lokšová
PDF
Co znamená ELSPAC?
25–34
Jana Balharová, Lubomír Kukla
PDF
Vysokoškolští učitelé v přípravném vzdělávání učitelů
35–43
Jaroslava Vašutová
PDF
Význam etických hledisek v procesu vyučování odborných ekonomických předmětů
44–52
Jiří Dvořáček
PDF
Stresové faktory v životě studentů učitelství 1. stupně ZŠ
53–59
Danuše Vašátková
PDF
Výběrové šetření zaměřené na hodnocení učitele ředitelem školy v současné pedagogické praxi
60–67
Marcela Musilová
PDF
Inovace pregraduálního a koncepce postgraduálního studia psychologie pro učitele na PF JU v Českých Budějovicích
68–72
Olga Jílková, Marie Vondrysová
PDF
Integrace profesní přípravy učitelů cizích jazyků
73–79
Michaela Píšová, Monika Černá
PDF
Efektivnost ve výuce cizích jazyků (východiska řešení)
80–82
Radomír Choděra
PDF
Utváření dovedností studentů v profesionálních praktikách
83–85
Marie Dobrovolská
PDF
K problémom realizácie obsahu vzdelávania a výchovy na 1. stupni ZŠ
86–90
Jolana Manniová
PDF
Pedagogicko-psychologické zvláštnosti vzdělávání dospělých
91–96
Dita Janderková
PDF
Několik poznámek k problematice výuky Vysokoškolského managementu v České republice
97–102
Helena Vomáčková
PDF
Zprávy
ke stažení
107–113
celá sekce
PDF
Možnosti pedagogického vzdělávání vysokoškolských učitelů-inženýrů
107–109
Irma Kopáčková
Činnost vysokoškolské psychologické poradny na PF JU
109–110
Marie Vondrysová
Príprava učiteľov pre 21. storočie
111–112
Jolana Hroncová
Zpráva z mezinárodní konference Sociália ’99
112–113
Lenka Hloušková
roce 2001 Evropa slaví Evropský rok jazyků
113
Informace MŠMT
Recenze
ke stažení
114–122
celá sekce
PDF
Grecmanová, H., Holoušová, D., Urbanovská, E., Bůžek, A. Obecná pedagogika II.
114
Petr Koluch
Petrová, A. Tvořivost v teorii a praxi
114–116
Břetislav Voženílek
Podgórecki, J. Jak se lépe dorozumíme.
116–117
Vladimír Krejčí
Rheinwaldová, E. Novodobá péče o seniory
117–119
Ivana Knausová
Balvín, J. a kol. Romové a zvláštní školy
119–120
Marie Bednaříková
Střelec, S. a kol. Kapitoly z teorie a metodiky výchovy I
121–122
Jiří Semrád
Dvě kazuistiky
103–106
Soňa Cpinová
PDF
Otevřený dopis poslancům, senátorům i občanům České republiky o nynějším stavu a podmínkách výuky dějepisu
123–127
Výbor Sdružení historiků ČR, Výbor Asociace učitelů dějepisu ČR
PDF