Postoje učitelů k přílivu nových technologií do škol
Roč.14,č.3(2004)
Abstrakt
Klíčová slova:
informační technologie; Internet do škol; pedagogická kvalifikace v ICT
Příspěvek je zaměřen na vyhodnocení postojů samotných učitelů k informačním technologiím a multimediálním prostředkům a jejich využívání při výuce. Hledá cestu a způsob motivace učitelů
k dosažení určitého stupně pedagogické kvalifikace v ICT, aby byli schopni zajistit dostatečnou integraci ICT do všech předmětů na všech stupních vzdělávání.
k dosažení určitého stupně pedagogické kvalifikace v ICT, aby byli schopni zajistit dostatečnou integraci ICT do všech předmětů na všech stupních vzdělávání.
informační technologie; Internet do škol; pedagogická kvalifikace v ICT

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Anita Balcarová