Možnosti párového vyučování v praxi
Roč.14,č.2(2004)
na praktické možnosti párového vyučování v některých předmětech na základní a střední škole.
vyučovací forma; kooperace; párové vyučování; možnosti; meze; praxe
Badegruber. B. Otevřené učení ve 28 krocích. Praha: Portál, 1992.
Bartecki, J., Chabior, E. O nowq organizacijq procesu nauczama. Warszava: 1996.
Burzer, T. Partnerarbeit und innere Differenzierung. In Drescher, R., Hurych, F. Innere Differenzierung. Regensburg: 1976.
Chlup, O., Angelis, K., a kol. Čítanka k dějinám pedagogiky. Praha: SPN, 1955.
Klafki, W. Lernen in Gruppen. Pädagogik, 1992, č. 1.
Kratochvíl, M. Charakteristika párového vyučovaní a učení a jeho vliv na učební výkon
prospěchově slabších žáků. Pedagogika, 1987, č. 1., s. 23-34.
Mareš, J., Kŕivohlavý, J. Sociálni a pedagogická komunikace ve škole. Praha: SPN, 1990.
Masaryk, T. G. Cíl školy moderní. Český učitel. Věstník Ústředního spolku jednot učitelských
v Království českém. 1899, s. 367.
Mascati, S. Živoucí minulost. Praha: Panorama, 1984.
Meyer, K. Partnerarbeit in der Schule von heute. In Dietrich, G. u. a. Kooperatives Lernen in der Schule. Donauwrth: 1974.
Meyer, K., W illner, G. Differenzieren und Individualisieren. Bad Heilbrunn/Obb: 1979.
Prokop, J., Prokop, P. Partnerství ve výzkumu žáka. Pedagogická orientace, 2000, č. 1, 72-84.
Roth, G. Die Praxis des Gruppenunterrichts und ihre Grundlagen. Bremen: 1971.
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999.
Svajcer, V. Skupinové' vyučovanie. Bratislava: SPN, 1965.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Petr Prokop