Strategie výuky v disciplíně biochemie potravin bakalářského a magisterského studijního programu na Fakultě veterinární hygieny a ekologie VFU Brno
Roč.14,č.1(2004)
vysokoškolské výuky. V příspěvku je souhrnně prezentována výuka biochemie v podmínkách a charakteru teoretické a praktické výuky realizované Ústavem biochemie, chemie a biofyziky FVHE VFU Brno.
strategie výuky; vysokoškolská výuka; principy vysokoškolské výuky; disciplína biochemie potravin; bakalářský a magisterský studijní program
Průcha, J., Walterová,E. Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-252-1.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-631-4. 68 Oborové didaktiky - Pedagogická orientace č. 1, 2004
Ramsden.P. Learning to Teach in Higher Education. London: Routlage, 1992.
Švec,V., Musil, R. Vliv pedagogických intervencí na změnu studentova pojetí výuky. Pedagogická orientace, 2003, č. 2, s. 61-82. ISSN 1211-4669.
Vašutová, J. Strategie výuky ve vysokoškolském vzdělávání. Praha: Univerzita Karlova, 2002. ISBN 80-7290-100-1.
Vašutová, J. Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: Univerzita Karlova, 1999. ISBN 80-86039-97-8.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Ladislav Malota, Vladimír Kopřiva