Aktivity při řešení domácího násilí

Roč.14,č.1(2004)

Reference

Dunovský, J. Dítě a poruchy rodiny. Praha: Avicenum, 1986.

Erb,H. Násilí ve škole a jak mu čelit. Praha: Amulet, 2000.

Hroncová,M., Hrnčárová, I., Popp,E. Syndrom CAN. Predškolská výchova, 2000/2001, 54, č. 3, s. 34-35.

Jak řeší domácí násilí v jiných zemích Evropy? MFD 3 .9. 2003, s. 7.

Klíma, P., Jedlička, R. Sociálně pedagogická práce s dětmi a mládeží v tíživých životních situacích v nízkoprahovém kontextu. Speciální pedagogika, 2002, č. 4, s. 226-230.

Kohoutek, R. Závady a poruchy chování dětí a mládeže. Pedagogická orientace 2002, č. 1, s. 83-98.

Mezinárodní dokumenty o lidských právech a humanitárních otázkách. Praha: Melantrich, 1989.

Monatová,L. Pojetí speciální pedagogiky z vývojového hlediska. Brno: Paido, 1998.

Potočárová, M. Ohrozené deti v rodinnom prostredí. In Násilí na dětech, násilí nezná hranice, ale zanechává stopy. Sborník z 2. národní a 1. středoevropské konference o domácím násilí. Praha: Humanitas profers, 2003, s. 58-61.

Sedlák, J. Sociálně právní ochrana dětí v praxi, psychologické problémy domácího násilí. In Násilí na dětech. Sborník. Praha: Humanitas profes, 2003, s. 91-96.

Vágnerová, M. Psychologie problémového dítěte školního věku. Praha: UK, 2001.

Metriky

344

Views

359

PDF views