Treatise on selected problems of theory and practice in the area of educational sciences
Vol.22,No.3(2012)
episteme; philosophy; phronesis; observation; marxism; microteaching; theory; practice; present times; sapience; techne; science-technology
Aristotelés (1996). Etika Nikomachova. (překlad Antonín Kříž, 2. vydání). Praha: Rezek.
Aristotelés (2003). Metafyzika. (překlad Antonín Kříž, úprava Petr Rezek; 2. vydání). Praha: Rezek.
Flyvbjerg, B. (1996). Nárys užití etiky pro trvale udržitelný rozvoj. Aristotelés, Foucault a progresivní fronésis. Filosofický časopis, 44(1), 101–122.
Hegel, G. W. F. (1960). Fenomenologie ducha. (překlad Jan Patočka). Praha: nakladatelství ČSAV.
Kosík, K. (1965). Dialektika konkrétního (studie o problematice člověka a světa). Praha: nakladatelství ČSAV.
Marx, K. (1967). Odcizení a emancipace člověka. Praha: Mladá fronta.
Michálek, J. (1995). Topologie výchovy (Místo výchovy v životě člověka). Praha: Oikoymenh.
Platón (1992). Protágoras. (překlad František Novotný; 2. vydání, edice Oikoymenh) Praha: Institut pro středoevropskou kulturu a politiku.
Synek, S. (2011). Lidská přirozenost jako úkol člověka. Filosofická interpretace Etiky Nikomachovy. Praha: Togga.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society