Vzdělanost Čechů a výzvy pro teorii pedagogiky
Roč.24,č.2(2014)
Bakule, M., Matoušková, Z., & Vavřinová, T. (2013). Souvislosti funkční gramotnosti s ekonomickým statusem a profesí. In J. Straková & A. Veselý (Eds.), Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (s. 131–160). Praha: MŠMT.
Doležalová, G. (2014). Potřeby zaměstnavatelů a připravenost absolventů škol – šetření v terciárním sektoru. Praha: Národní ústav pro vzdělávání.
Kotýnek, J. (2013). Úroveň vzdělání obyvatelstva ČR a její zjišťování v širších souvislostech. Demografie, 55(3), 220–223.
Koucký, J., Zelenka, M. (2013). Kontext a důsledky vzdělávací exploze. Proměny českého školství, úrovně vzdělání, sociálních nerovností, gramotnosti a uplatnění absolventů. In J. Straková & A. Veselý (Eds.), Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (s. 195–222). Praha: MŠMT.
Průcha, J. (2009). Vzdělanost/národní vzdělanost. In J. Průcha (Ed.), Pedagogická encyklopedie (s. 252–257). Praha: Portál.
Straková, J. (2013a). Shrnutí. In J. Straková & A. Veselý (Eds.), Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (s. 11–16). Praha: MŠMT.
Straková, J. (2013b). Základní informace o výzkumu PIAAC a jeho realizaci v České republice. In J. Straková & A. Veselý (Eds.), Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (s. 19–24). Praha: MŠMT.
Straková, J., & Veselý, A. (Eds.). (2013). Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC. Praha: MŠMT.
Veselý, A. (2013). Neekonomické efekty gramotnosti In J. Straková & A. Veselý (Eds.), Předpoklady úspěchu v práci a v životě. Výsledky mezinárodního výzkumu dospělých OECD PIAAC (s. 87–96). Praha: MŠMT.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Pedagogická orientace