Příprava učitelů na práci s žákem s cizím mateřským jazykem v běžné ZŠ
Roč.15,č.2(2005)
Se vzrůstajícím počtem žáků-cizinců v běžných třídách českých ZŠ se jako nejdůležitější aspekt integrace imigrantů jeví aspekt komunikační. Kvantitativní a zvláště kvalitativní změny v požadavcích na vyučování češtině předpokládají vývoj v didaktice češtiny samé, ale i určité obsahové změny v dosavadní přípravě učitelů, které by mohly vyústit ve vytvoření samostatného studijního programu učitelství češtiny jako jazyka cizího. Náš článek přináší základní obsahové teze přípravných programů.
multietnická komunikace; integrace; čeština jako jazyk cizí; didaktika češtiny jako cizího jazyka; inovace studijních plánů učitelství
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society