Změny v Evropě, změny v nás
Vol.15,No.2(2005)
Vstup do Evropské unie klade náročnější požadavky na znalosti cizích jazyků, změnil se cíl výuky cizím jazykům a s tím souvisí i nutná změna přístupu učitelů k výuce cizích jazyků. V pregraduálním i v postgraduálním vzdělávání je třeba věnovat pozornost novým výukovým technologiím, rozmanitým metodám zaměřeným na komunikaci a na multikulturní výchovu. Do jaké míry učitelé francouzského jazyka používají multimédia, Internet a jak četné je partnerství se zahraničními školami odhalují výsledky průzkumu.
cíl výuky cizím jazykům; výukové metody; nové technologie; komunikace; reálie; multimédia; Internet; multikulturní výchova; pregraduální a postgraduální vzdělávání

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society