Rozvoj klíčových kompetencí žáka při řešení problémových učebních úloh v chemickém vzdělávání
Roč.18,č.4(2008)
Novodobý kurikulární dokument školství v České republice, Rámcový vzdělávací program, uvádí souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot, kterými má být vybaven každý žák na konci základního (gymnaziálního) vzdělávání. Nazývá je klíčovými kompetencemi. Příspěvek tento pojem popisuje a blíže se zabývá otázkou jejich rozvoje (posilování) při řešení problémových úloh ve výuce chemie. Konkrétně dokresluje jejich rozvoj v rámci chemického vzdělávání na základní škole.
problémová učební úloha; výuka chemie; rámcový vzdělávací program pro základní a gymnaziální vzdělávání; klíčové kompetence
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society