Východiska komparací systémů učitelské přípravy
Roč.2,č.5(1992)
Tvorba nových modelů přípravy učitelů by měla vycházet i z komparací existujících modelů ve vyspělých zemích, k níž navrhují autoři některá kritéria.
modely připravy učitelů; kriteria popisu modelů; vysokoškolska připrava učitelů
Amerika 2000. Strategie vzdělávám. Zpravodaj OIS VÚOŠ/1991.
Dussen, M. (red).: Facilitating Teacher Mobility in European Community. Leiden University 1991.
Financing higher education. Paris, OECD 1990.
Harris, M.: Cultural Anthropology. New York, Harper and Row 1987.
Kotusiewicz, A. A.: Kształcenie nauczyciela a problemy współczesnej edukacji. Warszawa, PWN 1989.
The Teacher Today. Syntetická studie vzdělávacího výboru OECD. Paris 1989.
Zechowska, B.: Poszukiwanie optymalnego modelu kształcenia nauczycieli. IniTeoretyczno-empiryczne problemy pedagogiki. Katowice US Katowice 1988, s. 28-41.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Josef Malach, Ivana Fialová