Standardy ve výchově a vzdělávání. Jsme na ně připraveni?
Roč.3,č.6(1993)
AMERIKA 2.000. strategie vzdělavani. Zprav. OIS VUOŠ-30/1991.
Anglicke kurikulami materialy. UUVPP při PdF UK, Praha 1991.
BacikjF.: Cesty k demokratizaci a humanizaci řizem škol. Pedagogika, roč. 42, 1992. č. 2, s. 181-190.
Bacik, F: J. A. Komensky a řizem a sprava našich škol. Pedagogicka orientace, 1991 mQ. 1, s. 95-99.
BližkovskyjB. a kol.: K racionalnimu a demokratickemu řizeni škol. Pedagogicka orientace, 1991. č. 1. s. 135.
Beseda u kulateho stolu k otazkam školske reformy. Pedagogika, roč. XLII, 1992, č. 1, s. 19-29.
Byčkovsky,P.: Zaklady měřeni vysledků vyuky. Praha, VUIS 1983.
Hodnoceni vyuky na zakladnich školach v Anglii. Alfa revue, č. 3, 1992, s. 21-23.
Hodnoceni znalosti na zakladnich a střednich školach zemi OECD. Praha UIŠ 1992.
Hrabal,V.: Pedagogickopsychologicka diagnostika žaka. Praha, SPN 1989.
Jelinkova, V., Labudek,V.: Hodnoceni znalosti na zakladnich a střednich školach v zemich OECD. Praha, Ul V 1992.
Kupisiewict, Cz.: Reformy szkolne w USA i Japonii w ujęciu najnowszych raportow edukacyjnych. DSW, 1989, č. 1, (85), s. 3-18.
Malach, J.: Zaklady diagnostiky vedomosti s využitim počitače. Ostrava, PdF 1991.
Malach,J.: Vzdelavaci štandardy a řizem školy. Referat na seminaři „Řizeni školstvi“. Borovice 6.-8. 10. 1992
Malach,J,: Vzdelavaci standardy a jejich utvařem.Cs.-polsky seminař Opole 26.-27. 10. 1992.
Mukařovska ,H.: Proměny role učitele, efektivity, prestiže a odměňovani jeho prace ve světovych trendech. Pedagogika, roč. 41, 1991. č. 4, s. 467-475.
Niemierko,B.: Cele kształcenia. Wyniki kształcenia. In: Kruszewski, K. (red): Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela.Wydawnictwo naukove PWN 1992, s. 9-83.
Niemierko,B.: Miedzy ocena szkolna a dydaktyka. Warszawa, WSiP 1990 a.
Niemierko,B.: Pomiar sprawdzający w dydaktyce. Warszawa, PWN 1990b.
Noizet,G., Cavemi,P.: Psychologiczne aspekty oceniania osiągnięć szkolnych. Warszawa, PWN 1988.
Obdržalek,Z.: Aktualne problemy riadenia vychovy a vzdelavania. Pedagogicka orientace, 1991, č. 1, s. 90-95.
Programove prohlašeni MŠMT ČR. Zněm ze 14. 8. 1992. (Předklada Prof. Dr. L. Paty) a nasledne materialy vlady ČR.
Průcha, V.: Hodnoceni vzdělavacich vysledků školske soustavy. Praha, UŠI 1989.
State Goals for Learning find Sample Learning Objectives. Illinois Stateboard of Education, 1992.
Řizem školstvi v regionu. Sbornik z 1. pracovniho seminaře 9.-10.10. 1992 ve Šlapanicich u Brna. Brno, ŠU 1992.
Vopěnka, P:: Program rozvoje vych. vzděl. soustavy v ČR. Praha 1992.
Viktorova,I.: Některe otazky školniho hodnoceni v Belgii. Alfa revue, 1992, č. 3, s. 24-29.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Josef Malach