K teorii a praxi komunikativních dovedností

Roč.4,č.10(1994)

Reference

Andrejevová, G. M. — Janoušek, J.: Komunikace a činnost. Praha, UK 1981.

Benda, J.: Navozování změn v interaktivních modelech chovám učitelů prostřednictvím psychologického výcviku. In: Systémové poňatie výchovy a vzdelávania učiteľov. Bratislava, ÚÚVU 1987, s. 272-278.

Brusch, W.: Die Videoaufzeichnungals Mittel der Lehrerbildung und Unterrichtsvorschung. Praxis des Neusprachlichen Unterricht, 29, 1982, č. 3, s. 227-237.

Búda, B.: Čo vieme o epmatii? Bratislava, Pravda 1987.

Corbová, O.: Komunikativně zručnosti — jedna z foriem pedagogickej praxe poslucháčov 1. stupňa základnej školy. Pedagogická prax I. Banská Bystrica, PF 1987, s. 1-8.

Grác, J.: Ovplyvňovanie človeka človekom. Martin, Osveta 1987.

Grell, J. — Grell, M.: Unterrichtesrezerpte. Miinchen, Urban und Schwarzenberg, 1979.

Chráska, M.: Hospitace jako forma pedagogického pozorovaní. Olomouc, FF UP 1986 (kandidátska disertační práce).

Mareš, J.: Empirické výzkumy interakce učitel — žáci v zahraničí. In: Interakce učitel — žáci a učitel — studenti. Hradec Králové.

Rylke, H. — Klimowicz, G.: Szkoła dla ucznija jak uczyc życia z ludźmi. Warszawa, WSIP 1983.

Vyskočilová, E.: Cvičení z pedagogické praxe I. (dovednost sociálně komunikovat). Praha, SPN 1978.

Metriky

332

Views

610

PDF views