Obsahová analýza pedagogických záznamov študentov a ich metodologické chyby
Roč.5,č.16-17(1995)
Boroš, J., Pardel, T,: Základy všeobecnej psychológie. Bratislava, SPN 1979
Cernotová, M.: Pedagogicko-psychologická‘prax študentov FF UPJŠ v Prešove In: Sborník referátu z 2. konference CAP V. Ústí nad Labem 1994
Hagger, H., Burn, K.: The School Mentor Handbook. Kogan Page LTd. Oxford 1993
Jurčo, M.: Utváranie poznávacích procesov. Bratislava, SPN 1964
Kasíková, H., Valenta, J.: Reformu dělá učitel. Praha, STD 1994
Maršálova, L., Mikšík, O.: Metodológia a metody psychologického výskumu. Bratislava, SPN 1990
Stech, S.: III. pracovní seminář psychologů z pedagogických fakult v Čechách. Pedagogika, č. 4. 1994
Stech, S.: Co je učitelství. O praktickém učitelském vzdělání. Pedagogika, č. 4. 1994
Uher, J. Psychologie učitelství. O praktickém učitelském vzdělání. Praha 1932
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Marta Černotová