Kde hledat zdroje inovací pregraduální pedagogické přípravy učitelů?
Roč.5,č.16-17(1995)
Geddis, A. N.: Transforming subject-matter knowledge: the role of pedagogical content knowledge in learning to reflect on teaching. Int. J. Sei. Educ., 15, 1993, č. 6, s. 673-683.
Jakowicka, M.: Mozlivosci kstalcenia nauczycieli w wyszych szkołach pedagogicznych. Ruch pedagogiczny, 29, 1987, č. 6, s. 27-45.
Oser, F.: Können Lehrer durch ihr Studium Experten werden? Zeitschrift für Pädagogik, 33, 1987, č. 6, s. 805-822.
Stech, S.: Co je to učitelství a lze se mu naučit? Pedagogika, 44, 1994, č. 4, s. 310-320.
Švec, V.: Ke vztahu pedagogické teorie a praxe v přípravě a dalším vzdělávání učitelů. Pedagogická orientace, 1994, č. 12-13, s. 26-32.
Švec, V.: Význam sebereflexe v učitelské přípravě. Pedagogická orientace, 1995, č. 15, s. 12-22.
Teorie v pedagogické praxi, praxe v pedagogické teorii v učitelském studiu. Sborník příspěvků ze semináře. Brno, Pedagogická fakulta 1995.
Učitel — jeho příprava a požadavky školské praxe. Sborník referátů z 2. konference České asociace pedagogického výzkumu. Ostí nad Labem, Česká asociace pedagogického výzkumu a Pedagogická fakulta 1994.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Vlastimil Švec