Študentské poňatie vyučovania a pedagogická príprava na univerzitách
Roč.6,č.21(1996)
Gavora, P.: Učitelova individualna koncepcia vyučovania. Pedagogicka revue, 42, 1990, č. 3.
Kolektiv: Pedagogika II. PdF OU, Ostrava 1993.
Kurelova, M., Malach, J.: Pojeti vyuky obecne didaktiky v inovovanem studiu učitelstvi všeobecne vzdelavacich predmetu. Acta Facultatis Paedagogicae Ostraviensis. Šerieš B-26. Ostrava 1991.
Mareš, J.: Učitelovo pojeti vyuky. 1. a 2. dil. Nezavisla revue pro vychovu a vzdelani. 1, 1990-91, č. 2 a 3.
Matthes, G.: Was ist ein Beratungslehrer? Padagogik und Schulalltag, 45, 1990, č. 10.
Struck, P.: Schul- und Erziehungsnot in Deutschland. Ein Ratgeber fiir Eltern, Lehrer und Bildungspolitiker. 1. vyd., Berlin 1992.
Spilkova, V.: Transformace česke školy a nova filozofie učitelstvi. In: Sbornik z 2. konrefence „O současnych celosvetovych otazkach alternativniho školstvi“ . Olomouc 1992.
Započtove prace študentov FF UK v Bratislave. Školsky rok 1994/95, 1995/96.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Mária Matulčíková