Školní poradenství jako objekt transformace a prostředek prevence
Roč.7,č.2(1997)
ASCA role statement. The role of school counselor guidance. Expectations and resposibilities. The School Counselor, 32, 1985, č. 3, s. 164-168.
Bußhoff, L.: Berufswahlforbereitung. In: Handbuch zur Berufswahlvorbereitung. Nürnberg 1987, s. 4-13.
Bühlerova, Ch.: Der menschliche Lebenslauf als psychlogisches Problem. Leipzig — Jena 1933.
Dewey, J.: Demokracie a výchova. Praha 1932.
Doporučení ministrům školství, týkající se organizace školní a profesionální orientace. XXVI. mezinárodní konference o veřejném vyučování. Ženeva 1964.
Lancová, J. a j.: Správná volba povolání. Praha 1925.
Lazarsfeld, P. F.: Jugend und Beruf. Jena 1931.
Leon, A.: Psychopédagogie de l’orientation professionelle. Paris 1957.
Münsterberg, H.: Psychologie und Wirtschaftsleben. Leipzig 1914.
Naville, P.: Teorie de ľorientation professionell. 2 éd. Paris 1945. Parsons, F.: Choosing a vocational. Boston — New York 1909.
Poradenství na vysokých školách. Souhrnná výzkumná zpráva. CSVŠ ČR. Praha 1993.
Schmidt, J. J.: School counselling: profesionál directions for the future. The School Counselor, 31, 1984, č. 4, s. 385-392.
Super, D. E.: A theory of vocational development. American Psychologist, 8, 1953, č. 4, s. 185-190.
Super, D. E.: Vocational development. A framework for Research. New York 1957.
Weigner, L. In: Niektoré problémy výchovy k vofbe povolania na ZDŠ. Bratislava 1971.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Libor Hřebíček