Jak rozvíjet profesionální myšlení studentů učitelství v předmětu obecná didaktika

Roč.8,č.1(1998)

Reference

BRUNER, J. S. Vzdělávací proces. Praha : SPN, 1965.

ČAP, J. Psychologie pro učitele. Praha : SPN, 1980.

GIBBS, G. Improving the Quality of Student Learning. Bristol : Technical and Educational Service Ltd., 1992.

HOLÝ, K. 25 let Kellerova plánu a naše zkušenosti. Praha : VÚIS ČVUT, 1998.

JANKOVCOVÁ, M. a kol. Aktivizující metody v pedagogické praxi středních škol. Praha : SPN, 1989.

KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997.

KULIC, V. Člověk učení automat. Praha : SPN, 1984.

LINHART, J., PERLAKI, I. Model aktivního sociálního učení. Československá psychologie, roč. 19, 1975/3, s. 235-248.

MAREŠ, J. Možnosti učitele reagovat na individuální styly učení žáků. Pedagogika, 1994, roč. 44, č. 4, s. 368-376.

MAREŠ, J. Psychologické pohledy na strukturování učiva. Přednáška konaná 17. 1. 1992 na PedF UK v Praze.

MAREŠ, J., KRIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno : MU, 1995.

MECHLOVÁ, E., HORÁK, F. Skupinové vyučování na ZŠ a SŠ. Praha : SPN, 1986.

MOJŽÍŠEK, L. Vyučovací metody. Praha : SPN, 1988.

OKOŇ, W. K základům problémového učení. Praha : SPN, 1966.

PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996.

PRŮCHA, J. Pedagogické teorie a výzkumy na Západě. Praha : Karolinum, 1992.

SKALKOVÁ J. Aktivita žáků ve vyučování. Praha : SPN, 1974.

TOLLINGEROVÁ, D. a kol. Programované učení. Praha : SPN, 1966.

VORLÍCEK, CH. Úvod do obecné pedagogiky. Praha : Karolinum, 1994.

Standard základního vzdělávání. Věstník MSMT ČR, roč. 51, seš. 9, září 1995.

Vzdělávací program Obecná škola. Praha : Portál, 1996.

Vzdělávací program Občanská škola. Praha : Portál, 1996.

Vzdělávací program Základní škola. Praha : Fortuna 1996.

Vzdělávací program Národní škola. Praha : SPN, 1997.

Metriky

259

Views

152

PDF views