Dovednosti umožňující efektivní kooperaci třídního učitele s rodiči žáků: (Nástin východisek výzkumné sondy)
Roč.8,č.4(1998)
Helus, Z. Jak dál ve vzdělávání učitelů. Pedagogika, ^5, 1995, č. 2, s. 105-109.
Jůva, V., Liškař, Č. Úvod do srovnávací pedagogiky. Praha: SPN, 1982.
Kyriacou, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996.
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
Střelec, S. Teorie a praxe rodinné výchovy ve studiu učitelství (k optimalizaci vztahů mezi učiteli a rodiči žáků). Pedagogická orientace 1996, č. 18-19, s. 120-124.
ŠVEC, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: Masarykova univerzita, 1998.
Vyskočilová, E. (ed.) Dovednostní model učitelovy profese. Praha: PdF UK, 1986.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Stanislav Střelec