1. Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools from the Point of View of Their Peers: A Comparison of Experiences with Inclusive Education in Czech and Russian Primary Schools
Josef Slowík, Kateřina Kubíková, Aneta Boháčová, Michaela Pešková, Olga Shatunova, Albina Minakhmetova
International Journal of Disability, Development and Education ročník: 70, číslo: 7, první strana: 1245, rok: 2023
https://doi.org/10.1080/1034912X.2022.2060949
2. Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol
Jakub Pivarč
Studia paedagogica ročník: 27, číslo: 1, první strana: 125, rok: 2022
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-5
3. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Petra Baranová
ISBN 978-80-280-0254-1 první strana: 67, rok: 2022
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0254-2022-4
4. Postoje učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Jakub Pivarč
Studia paedagogica ročník: 29, číslo: 1, první strana: 83, rok: 2024
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-4
5. Mnohoraké podoby inkluzívnej školy alebo Predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku
Katarína Vančíková, Barbara Basarabová
ISBN 9788055720029 rok: 2022
https://doi.org/10.24040/2022.9788055720029
6. Primární a preprimární vzdělávání s akcentem na eliminaci rizik v kontextu zajištění rovných příležitostí
Dominika Provázková Stolinská, Miluše Rašková, Eva Šmelová
ISBN 978-80-244-6101-4 rok: 2021
https://doi.org/10.5507/pdf.21.24460994