Socioedutainment v prostředí letního tábora? Nevyužitá příležitost!
Roč.27,č.4(2017)
ENGLISH ISSUE
dětský tábor; socializace; informální učení; vrstevnická skupina
Glover, T. D., Chapeskie, A., Mock, S. E., Mannell, R. C., & Feldberg, H. (2011). The Canadian summer camp research project: Examining the outcomes of the Canadian summer camp experience. Waterloo: University of Waterloo.
Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum. Praha: Portál.572
Hewstone, M., & Stroebe, W. (2006). Sociální psychologie: Moderní učebnice sociální psychologie. Praha: Portál.
Kaplánek, M. (2013). Animace: studijní text pro přípravu animátorů mládeže. Praha: Portál.
Kraus, B. (2001). Člověk – prostředí – výchova: k otázkám sociální pedagogiky. Brno: Paido.
Macků, R. (2015). Instantní, nebo skutečné řešení problému? Zlín: Verbum.
Nakonečný, M. (2009). Sociální psychologie. Praha: Nakladatelství Academia.
Němec, J. (2002). Od prožívání k požitkářství: výchovné funkce hry a její proměny v historických koncepcích pedagogiky. Brno: Paido.
Němec, J., & Trna, J. (2007). Edutainment or entertainment. Education possibilities of didactic games in science education. In J. Němec (Ed.), The evolution of children play – 24. ICCP Word play conference (p. 55–64). Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Ritchie, J., & Lewis, J. (2003). Qualitative research practice. London: Sage publications.
Ritchie, J., & Spencer, L. (1994). Qualitative data analysis for applied policy research by Jane Ritchie and Liz Spencer. In A. Bryman & R. G. Burgess (Eds.), Analysing qualitative data (pp. 173–194). London: Routledge.
Svojsík, A. B. (1991). Základy junáctví. Praha: Merkur.
Straka, G. A. (2009). Informal and implicit learning: Concepts, communalities and differences. EJVT, 48(3), 132–145. Retrieved from http://www.cedefop.europa.eu /EN/Files/EJVT48_en.pdf
Šantora, R., Nosek, V., Janov, S., & Dostál, V. (2012). Skautské století: dobrodružný příběh 100 let českého skautingu. Praha: TDC Junák – Mladá fronta.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Martina Blažková, Richard Macků