K problematice integrace praktické přípravy budoucích učitelů
Roč.9,č.3(1999)
pedagogicka praxe; vlastnosti modelů praxe; referenčni teorie; jadrove učivo; integrace prakticke připravy s učivem referenčnich disciplin; podminky integrovaneho přistupu.
Klapal, V. Vyznam a misto pedagogicke praxe. In Pedagogická praxe. Sborník příspěvků z celostátního semináře. Praha: PedF UK, 1993.
Maňák, J. Hlavni otazky profesionalni připravy učitelů. In Teorie v pedagogické praxi, praxe v pedagogické teorii v učitelském studiu. Sbornik přispěvků z celostatniho seminaře. Brno: Paido, 1995, s. 24-27.
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
Solfronk, J. Pedagogicka praxe - jeji smysl a jeji problemy. Pedagogika, 46, 1996, č. 3, s. 277-284.
Solfronk, J. Pedagogicka praxe nebo pedagogicka praxeologie? In Pedagogická praxe - praxeologie. Sbornik přispěvků z konference o praxi. Praha: PedF UK, 1997.
Solfronk, J., Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, (v tisku).
Stech, S. Artikulace teorie a praxe v učitelstvi (dilemata profese). In Teorie v pedagogické praxi, praxe v pedagogické teorii v učitelském studiu. Sbornik přispěvků z celostatniho seminaře. Brno: Paido, 1995, s. 80-83.
Urbánek, P. K modelům prakticke připravy studia učitelstvi. In Pedagogická praxe - praxeologie. Sbornik přispěvků z konference o praxi. Praha: PedF UK, 1997.
Urbánek, P. Výzkumné šetření a analýza modelů praktické přípravy ve studiu učitelství. Disertačni prace. Praha: PedF UK, 1998.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Petr Urbánek