Možnosti tvořivého přístupu k výuce cizího jazyka
Roč.11,č.3(2001)
Badegruber, B. Otevřené učení ve 28 krocích. Praha: Portal, 1994.
Baur, R. S. Superlearning und Sugestopädie. Berlin: Langenscheidt, 1990.
Flechsig, K. H. Malá příručka didaktických modelů. Plzeň: Pedagogicka fakulta ZČU, 1995.
Gerngross, G., Puchta, H., Krenn, W. Der Pfeil im Schokoladekuchen. Wien: OBV Padagogischer Verlag, 1998.
Kašová, J. Škola trochu jinak. Kroměřiž: Iuventa 1995.
Krumm, H.-J. Unterrichtsprojekte - praktisches Lernen im Deutschunterricht. Fremdsprache deutsch 4/1991, s. 4-8.
Maier, W. Fremdsprachen in der Grundschule - Eine Einführung in ihre Didaktik und Methodik. Berlin, Munchen: Langenscheidt, 1991.
Müller, B.-D. Anders lernen im Fremdsprachenunterricht, Experimente aus der Praxis. Berlin: Langenscheidt, 1989.
Schwarz, E., Nowak-Bartel, I. Einfuhrung in den Projektunterricht. Materialy k seminaři. Videň, 2001.
Valenta, J. Pohledy, projektová metoda ve škole a za školou. Praha: Ipos, 1993.
Wolf, W. Offenes Lernen - Schlagwort, Mode oder Chance? Baden: Verlag G. Grasl, 1990.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Alice Brychová