Pedagogický projekt Liga

Roč.11,č.4(2001)

Reference

Drtilová, J., Koukolík, F. Odlišné dítě. Praha: Vyšehrad, 1994.

Dvořáček, V. Hypnoterapeutická metafora. Brno: SpH, 1997.

Fisher, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha: Portál, 1997.

Hennig, C., Keller, G. Antistresový program pro učitele. Praha: Portál, 1997.

Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Olomouc: Nakladatelství UP, 1998.

Kolář, M. Skrytý svět šikanování ve školách. Praha: Portál, 1997.

Kratochvíl, S. Skupinová psychoterapie neuróz II. Praha: Avicenum, 1983.

Kratochvíl, S. Základy psychoterapie. Praha: Portál, 1997.

Kyriacou, C. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996.

Matějček, Z., Dytrych, Z. Děti, rodina a stres. Praha: Galén, 1994.

Matoušek, O. Dospívání chlapců v Čechách a na Moravě. Praha: Portál, 1997.

Matoušek, O., Kroftová, A. Mládež a delikvence. Praha: Portál, 1998.

Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996.

Riefová, S. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole. Praha: Portál, 1999.

Rogge, J. Děti potřebují hranice. Praha: Portál, 1996.

Rýd l , K. Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka. Praha: Strom, 1998.

Říčan, P. Agresivita a šikana mezi dětmi. Praha: Portál, 1995.

Šolcová, I. Umíte si poradit se stresem? Praha: Národní centrum podpory zdraví, 1995.

Wilson, E. O. Konsilience. Praha: NLN, 1999.

Metriky

329

Views

66

PDF views