Autismus z pohledu speciální pedagogiky
Roč.11,č.4(2001)
autismus; vývojová pervazivní porucha; klasifikace autistických poruch; etiologie autismu; terapie; terapeutické postupy; TEACCH program
Atwood, T. Zvláštnosti chování dětí s autismem. Nástin výchovných postupů. Překlad. Londýn: Národní autistická společnost.
Dykcik, W. Autyzm kontrowersje i wyzwania. Poznaň: Eruditus, 1994.
Gilibergerg, Ch., Peeters, T. Autismus - zdravotní a výchovné aspekty. Praha: Portál, 1998.
Jelínková, M. TEACCH program - výchovně vzdělávací program pro děti, mládež a dospělé s autismem. Speciální pedagogika 1, 1998.
Mezinárodní klasifikace nemocí - 1 0 . revize. Duševní poruchy a poruchy chování. SZO Ženeva. Praha: Psychiatrické centrum, 1992.
Peeters, T. Autismus. Od teorie k výchovně vzdělávací intervenci. Praha: Scientia, 1998.
Schopler, E., Mesibov, G. Autistické chování. Praha: Portál, 1997.
Schopler, E. Příběhy dětí s autismem a příbuznými poruchami vývoje. Praha: Portál, 1999.
Schopler, E., Reichler, R., Lansingová, M. Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami. Praha: Portál, 1998.
Schulische Förderung. Information des Bundesverbandes Hilfe für das autistische Kind. Hamburg: 1998.
Steindal, K. Das Asperger Syndrom. Oslo: 1994.
Vocilka, M. Autismus. Praha: Tech-Market, 1996.
Vocilka, M. Autismus a možnosti výchovné praxe. Praha: Septima, 1995.
Vocilka, M. Výchova a vzdělávání autistických dětí. Praha: Septima, 1994.
Wing, L. Autistické kontinuum - pomůcka pro diagnózu autistických poruch. Překlad. Londýn: Národní autistická společnost, 1993.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Pavel Mühlpachr