Využitie obsahovej analýzy pedagogických denníkov ako metódy poznávania emócií vo vyučovaní
Roč.11,č.4(2001)
Boroš, J., Ondrišková, E., ŽIVČICOVÁ, E. Psychológia. Bratislava: Iris, 1999.
Černotová, M. Príprava učiteľov na univerzite v Oxforde - schéma partnerstva. In Učitel v demokratické škole - sborník příspěvků. Brno: Paido, 1994.
Černotová, M. Vplyv pedagogicko-psychologickej praxe na študentov-budúcich učiteľov. In Zborník z vedecko-pedagocickej konferencie. Banská Bystrica: PdF UMB, 1996.
Frankl, V. E. Vůle ke smyslu. Praha: Cesta, 1997.
Goleman, D. Emoční inteligence. Praha: Columbus, 1997.
Kantorková, H., Mareš, J. Subjektivní odpovědnost studentů učitelství za žákovské výsledky. In Facta facultatis paedagogicae universitatis ostraviensis, sv. 129. Ostrava: OU, 1992.
Mareš, J. a kol. Učitelovo pojetí výuky. Brno: MU, 1996.
Nakonečný, M. Lidské emoce. Praha: Academia, 2000.
SchnitzerovÁ, E. Inovačné trendy vo vzdelávaní učiteľov. In Nové trendy v pedagogicko- -psychologickej príprave učiteľov. Zborník z konferencie. Prešov: FHPV, 1998.
Shapiro, L. E. Emoční inteligence dítěte a její rozvoj. Praha: Portál, 1998.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Marta Černotová