Sociální kompetence edukátora
Roč.11,č.4(2001)
reforma výchovy a vzdělávání; charakter a funkce současné školy; profesní činnosti edukátora; profesní kompetence edukátora; sociální kompetence edukátora
A Decade of Reforms at Compulsory Education Level in the European Union (1984 až 1994).
Delors, J. Učení je skryté bohatství. Praha: ÚIV, 1997.
GillernovÁ, L, HermochovÁ, S., Šubrt, R. Sociální dovednosti učitele. Praha: SPN, 1990.
Horká, H. Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů. In Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy?
Sborník z konference. Olomouc: UP, 1998, s. 98-102.
Kasíková, H., Vališová, A. Pedagogické otázky současnosti. Praha: ISV, 1994.
Royal, M. A., Rossi, R. J. Individual-Level Correlates of Sense of Community. Journal of Community Psychology, 24, 1996, č. 4, s. 394-416.
Švec, V. Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. Brno: Paido, 2000.
Vašutová, J. Profese učitele. In Kapitoly ze sociální pedagogiky a psychologie. Brno: Paido, 1998.
Walterová, E. Proměny funkcí školy a rolí učitelů v kontextu vzdělávací reformy. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z konference. Praha: UK, 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Dana Knotová