Dialog pedagogiky se společností K problematice prohlubování pedagogického a didaktického myšlení v soudobých kontextech
Roč.12,č.3(2002)
Eco, U. Mysl a smysl. Praha: Vize 97, 2000.
Provazník, S. Intelektualni, socialni a lidske souvislosti hodnoceni vědy, technologie a inovace v procesu globalizace a jejich implementace v podminkach CR. Věda, technika, společnost, roč. IX, 2000, č. 2, s. 22.
Provazník, S. Socialni funkce vědy. In Teorie vědy, V (XVIII), 1-2, 1996, s. 59-154.
Rýdl, K. Poučeni z „krizoveho vyvoje“ okolo ZS v Obřistvi. Učitelské listy, 2001-2, č. 7, s. 3.
Sikorová, Z. Obrana učebnic. Pedagogická orientace, 2001, č. 1, s. 29-35.
Skalková, J. Proč pokračovat v diskusich o vědeckych vyzkumech (o problemech gymnazii a nižši sekundarni školy)? Pedagogická orientace, 2001, č. 2, s. 2-15.
Skalková, J. Zkvalitňovani urovně vyučovani na nižšim sekundarnim stupni vzdělavani prostřednictvim vnitřni diferenciace. Pedagogika Lil, 2002a, č. 1, s. 4-15.
Skalková, J. Vzdělavani mladeže v novych kontextech. Pedagogická orientace, 2002b, č. 1, s. 18-30.
Štefflová, O. Vic než jen spor škola-obec? Učitelské noviny, 2002, roč. 105, ze dne 12.2., s. 13.
Tondl, L. Věda, technika a společnost. Praha: Filozofia, 1994, s. 54-61.
Tondl, L. Změny v pojeti socialni funkce vědy (s. 33-57). Vyznam dialogu vědy se společnosti (s. 155-177). Teorie vědy, V (XVIII), 1996, č. 1-2.
Tondl, L. Dialog. Praha: Filozofia, 1997.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Jarmila Skalková