K otázkám koncipování výuky systematické zoologie v přípravě budoucích učitelů biologie
Roč.10,č.4(2000)
Ducháč, V. Cíle a úkoly výuky systematické zoologie v pregraduální přípravě učitelů biologie. Závěrečná práce kurzu „Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky“ , ms. depon. Praha: UK, Ústav výzkumu a rozvoje školství, 2000.
Ducháč, V. K exaktnosti žákovských znalostí živočichů. Biologie - chemie - zeměpis, roč. 9, 2000, s. 227-229.
Fajkus, B. Integračně komunikační pojetí didaktik a didaktická transformace vědeckých poznatků. Přírodní vědy ve škole, roč. 40, 1989, s. 242-244.
Fajkus, B. Integračně komunikační pojetí oborových didaktik. In Mrhač, J. (ed.) Sborník konference k významu obecné didaktiky a didaktik předmětů v přípravě budoucích učitelů. Ostrava: Pedagogická fakulta, 1990, s. 42-51.
Franc, V. Postavenie zoologie vo vyučovaní prírodovedných predmetov na základných a středných školách. Zbor. ref. z medzinár. ved. konf. „Biol. dni“, Nitra 2 .-4 . sept. 1998, s. 103-104.
Horník, F. Taxonomie cílových struktur všeobecného biologického vzdělání. Přírodní vědy ve škole, roč. 33, 1981, s. 42-45.
Martinec, Z., Ducháč, V. Kde začíná ekologická výchova? Biologie - chemie - zeměpis, roč. 8, 1999, s. 211-213.
Matěnová, V. Formy a metody terénní práce ve výuce zoologie obratlovců na pedagogické fakultě JU v Českých Budějovicích. Zbor. ref. z medzinár. ved. konf. „Biol. dni“, Nitra 2.-4 . sept. 1998, s. 239-240.
Papáček, M. K problematice základního didaktického modelu hmyzu. Přírodní vědy ve škole, roč. 35, 1985, s. 127-130.
Radostová, E. a kol. K úrovni latentních znalostí živočichů. Přírodní vědy ve škole, roč. 41, 1990, s. 205-209.
Škorpík, J. K zajištění požadavku přiměřenosti výukových cílů na vysoké škole. Alma mater, roč. 4, 1994, s. 29-35.
Stech, S. Teoretické přístupy k vysokoškolské výuce. In Vašutová, J. a kol.: Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: Ústav výzkumu a rozvoje školství, 1999, s. 157-166.
Sula, J., Polášek, A. O významu srovnávání pro vytváření elementárních biologických pojmů. Přírodní vědy ve škole, roč. 15, 1965, s. 534-552.
Švec, V. Jak koncipovat oborové didaktiky, aby pomáhaly učitelům? Pedagogika, roč. 42, 1992, s. 371-373.
Ušákova, K. Koncepcia prípravy budúcich učiteľov biológie na Prírodovedeckej fakulte UK v Bratislave. In Šulcova, R. (ed.) Nové trendy vzdělávání učitelů přírodovědných oborů. Praha: Karolinum, 1998, s. 69-73.
Vašutová, J. a kol. Charakteristika studia učitelství v České republice. In Vašutová, J. a kol. Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: Ustav výzkumu a rozvoje školství, 1999, s. 123-140.
Vašutová, J. a Švecová, J. Profese učitele, její problémy a perspektivy. In Vašutová, J. a kol. Vybrané otázky vysokoškolské pedagogiky. Praha: Ústav výzkumu a rozvoje školství, 1999, s. 48-77.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Václav Ducháč