Student učitelství a zkušenost stávky
Roč.14,č.3(2004)
stávka učitelů; pedagogická praxe; reflexe
Píšová, M. Novice Teacher. Pardubice: Univerzita Pardubice, 1999.
Píšová, M., Černá, M. Pro mentory projektu Klinický rok. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002a.
Píšová, M., ČERNÁ, M. Klinický rok. In Švec, V. (ed.) Profesní růst učitele. Sborník příspěvků z 10. konference CPdS, Šlapanice u Brna. Brno: Konvoj, 2002b, s. 187-192.
Podlahová, L. Společenské zviditelnění práce učitelů. In Eger, L. (ed.) Komunikace školy s veřejností. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, s. 79-82.
Prokop, J. Student a učitel praxe - naši výzkumníci? In Marková, K. (ed.) Pedagogická praxe. Sborník příspěvků z III. celostátní konference, Praha 22. ledna 2003. Praha: PedF UK, 2003, s. 21-24.
Průcha, J. Učitel. Praha: Portál, 2002a.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002b.
Richards, J.C., Lockhart, Ch. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge: CUP, 1996.
Slavík, J. Mezi pedagogickou tvorbou a pedagogickou reflexí. In Teorie v pedagogické praxi, praxe v pedagogické teorii. Sborník příspěvků z celostátního semináře. Brno: Paido, 1995.
Spilková, V. Priority v praktické přípravě studentů učitelství - současný stav a perspektivy. In Marková, K. (ed.) Pedagogická praxe. Sborník příspěvků z III. celostátní konference. Praha: PedF UK, 2003, s. 28-32.
Učitelské noviny 30/2003
Vašutová, J. Kvalifikační předpoklady pro nové role učitelů. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. 1. díl. Praha: PedF UK, 2001, s. 19 až 46.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Pavel Brebera